შეფასების კრიტერიუმები | 1-3 | 4-5 | 6-7 | 8-10 |
მოსწავლე ისმენს დაკონკრეტულად აფასებს საჯარო გამოსვლას | ისმენს გამოსვლებს,მათში გამოთქმულ მოსაზრებას,ახალ ინფორმაციას და საკუთარი აზრის გამოხატვა უჭირს | გამოაქვს დასკვნა როგორც საკუთარი,ისე სხვების მსჯელობას და ვერ განასხვავებს მსგავსებას და განსხვავებას | აანალიზებს ზეპირ ტექსტში წარმოდგენილ დასკვნებს ტექსტის ძირითად ნაწილებთან შესაბამისობის თვალსაზრისით | ისმენს გამოსვლებს,მათში გამოთქმულ მოსაზრებას,ახალ ინფორმაციას,დოკუმენტურ მასალას და გამოთქვამს საკუთარ შეხედულებას ,თუ რამდენად დამაჯერებელია მათში გამოთქმულ ვარაუდებს |
აანალიზებს მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ფუნქციონირების თვალსაზრისით | აკავშირებს ლექსის რიტმულ ფორმას და უჭირს ემოციური ინტონაციის გამოხატვა | ამოიცნობს რითმისა და რიტმის და უჭირს ბგერითი წერა | ამოიცნობს რითმისა და რიტმის ფუნქციას ბგერწერითი ეფექტისა და არ შეუძლია განწყობის შექმნა | ამოიცნობს რითმისა და რიტმის ფუნქციას ბგერწერითი ეფექტისა და შეუძლია ლექსის განწყობის შემოტანა |
მოსწავლე წერს მხატვრული ნაწარმოების ანალიზს | განსაზღვრავს ნაწარმოების და უჭირს მისი ანალიზი | ცდილობს განსაზღვრავს ნაწარმოების თემასა და იდეას | მსჯელობს ავტორის პოზიციისა იმის შესახებ,როგორ გამოიხატება ეს პოზიცია ნაწარმოებში | აკავშირებს მხატრულ ნაწარმოებს ისტორიულ კონტექსტთან. |
четверг, 4 августа 2011 г.
შეფასების სქემა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий