четверг, 4 августа 2011 г.

შეფასების სქემა


შეფასების კრიტერიუმები
1-3
4-5
6-7
8-10
მოსწავლე ისმენს დაკონკრეტულად აფასებს საჯარო გამოსვლას
ისმენს გამოსვლებს,მათში გამოთქმულ მოსაზრებას,ახალ ინფორმაციას და საკუთარი  აზრის გამოხატვა უჭირს
გამოაქვს დასკვნა როგორც საკუთარი,ისე სხვების მსჯელობას და ვერ განასხვავებს მსგავსებას და განსხვავებას
აანალიზებს ზეპირ ტექსტში წარმოდგენილ დასკვნებს ტექსტის ძირითად ნაწილებთან შესაბამისობის თვალსაზრისით
ისმენს გამოსვლებს,მათში გამოთქმულ მოსაზრებას,ახალ ინფორმაციას,დოკუმენტურ მასალას და გამოთქვამს საკუთარ შეხედულებას ,თუ რამდენად დამაჯერებელია მათში გამოთქმულ ვარაუდებს
აანალიზებს მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ფუნქციონირების თვალსაზრისით
აკავშირებს ლექსის რიტმულ ფორმას და უჭირს ემოციური ინტონაციის გამოხატვა
ამოიცნობს რითმისა და რიტმის  და უჭირს ბგერითი წერა
ამოიცნობს რითმისა და რიტმის ფუნქციას ბგერწერითი ეფექტისა და არ შეუძლია განწყობის შექმნა
ამოიცნობს რითმისა და რიტმის ფუნქციას ბგერწერითი ეფექტისა  და შეუძლია ლექსის განწყობის შემოტანა
მოსწავლე წერს მხატვრული ნაწარმოების ანალიზს
განსაზღვრავს ნაწარმოების და უჭირს მისი ანალიზი
ცდილობს განსაზღვრავს ნაწარმოების თემასა და იდეას
მსჯელობს ავტორის პოზიციისა იმის შესახებ,როგორ გამოიხატება ეს პოზიცია ნაწარმოებში
აკავშირებს მხატრულ ნაწარმოებს ისტორიულ კონტექსტთან.







Комментариев нет:

Отправить комментарий